Kirkonkylän perhekahvila kokoontuu perjantaisin

klo 9.15 - 12 Tyrnävän seurojentalolla eli sekralla

(Vanhatie 12, 91800 Tyrnävä).  Sekra on keltainen iso rakennus torialueen vieressä.

Perhekahvila tekee yhteistyötä Pömilän kanssa! Perhekahvilan kävijät voivat ostaa ja nauttia Pömilän lounaan perhekahvilassa. Lounas on tarjolla n. klo 10.30 alkaen. Lisätietoja voi kysyä perhekahvilan ohjaajilta.

Lounaan hinta aikuiselta 4€ ja lapselta 2€, kahvi kuuluu lounaaseen.

Kahvi ilman lounasta 1€/perhe.

Käteismaksu perhekahvilan ohjaajalle!

Sekran perhekahvilassa on tilava sali, jossa lapset saavat touhuta ja temmeltää. Lapsille on tarjolla erilaisia leluja, palapelejä, pelejä ja kirjoja sekä ennen kaikkea samanikäistä seuraa. Lasten leikkien ja touhujen lomassa vanhemmat voivat tutustua toisiinsa, vaihtaa kuulumisia sekä keskustella päivänpolttavista asioista. Lattia on liukas, joten mukaan kannattaa ottaa sisätossut/-kengät. Talviaikaan salissa on myös hieman vilpoista, joten ainakin itselle on hyvä laittaa lämpimästi päälle. Lapsillahan ei useinkaan tule kylmä, koska he touhuavat niin innolla.

Perhekahvilassa hoidetaan loppusiivous (lelujen ja tarjottavien poiskerääminen) yhdessä tuumin. Näin jokaiselle jää hyvä mieli vapaaehtoistyöstä, eikä kenellekään taakka käy liian suureksi. Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat kävijät!

Saat ajankohtaista tietoa perhekahvilan toiminnasta liittymällä sähköpostilistalle:

mlltyrnavanyhdistys(at)gmail.com

ja seuraamalla Facebookissa