MLL Tyrnävän yhdistyksen jäsenmaksu on 25€. (v.2024) Lapsijäsenet (0 - 11 -vuotiaat) ja nuorisojäsenet (12 - 17-vuotiaat) eivät maksa jäsenmaksua.  Jäsenmaksu on yhdistyskohtainen. Jäsenen vaihtaessa yhdistystä kesken vuoden, häneltä peritään kuluvan vuoden jäsenmaksu myös uuden yhdistyksen osalta - ei kuitenkaan 31.10 tapahtuneen siirron jälkeen.

Jäsenedut, jäsenkirjeet ja kannatusjäsenet

MLL:n jäsenenä sinulla on käytettävissäsi Oma MLL -palvelu, jonka kautta voit mm. ladata jäsenkorttisi, maksaa jäsenmaksusi, päivittää omat ja perheesi muiden MLL:n jäsenten tiedot. Palvelusta löydät paikalliset ja valtakunnalliset jäsenedut ja sieltä voit myös näyttää jäsenkorttisi. Oma mll: mll.fi/omamll

Kannatusjäsenyys

Kannatusjäsenenä tuet taloudellisesti MLL Tyrnävän paikallisyhdistyksen toimintaa. Kannatusjäseneksi voivat liittyä yhdistykset, yritykset sekä säätiöt. Kannatusjäsenmaksu maksetaan suoraan MLL Tyrnävän  yhdistyksen tilille ja yhdistys saa maksun käyttöönsä kokonaisuudessaan.

Kannatusjäsenet kerrotaan kotisivuillamme,

samoin kuin vuosittain lähetettävässä jäsenkirjeessä (2 x / vuosi). Kannatusjäsenten on mahdollista liittää jäsenkirjeeseen myös oma mainoksensa.

Sopimus välillämme tehdään vuodeksi kerrallaan.

Vuonna 2024 kannatusjäsenyys on vähintään 100€.

Ota yhteyttä!

MLL Tyrnävän yhdistyksen kannatusjäsen. Kiitos tuesta!