MLL Tyrnävän yhdistys etsii juuri sinua, joka

• haluat vaikuttaa lapsiperheiden asioihin Tyrnävällä
  • olet innostuva ja haluat osallistaa muitakin tyrnäväläisiä osallistumaan
  • haluat olla mukana järjestämässä kivoja tapahtumia perheille tai ohjaamassa / valvomassa kerhoja

Ota yhteyttä meihin alla olevalla lomakkeella ja kerro, mitä sinä haluaisit tulla tekemään. Emme voi tarjota palkkaa tai muutakaan rahallista korvausta. Sen sijaan lupaamme mukavaa tekemistä, hyvää mieltä, iloisia ilmeitä ja suuret kiitokset!

Haluan mukaan vapaaehtoiseksi! Minuun saa ottaa yhteyttä!

Minua kiinnostaisi toimia vapaaehtoisena (valitse ainakin yksi vaihtoehto)
MLL Tyrnävän yhdistyksen syyskokouksessa 17.9.2020 luovutettiin pronssiset ansiomerkit vapaaehtois- tai luottamushenkilölle tunnustuksena pitkäaikaisesta, vähintään 5 vuotta kestäneestä työstä liiton, sen piirijärjestöjen ja / tai paikallisyhdistysten tai näiden hallinnoimien yhteisöjen hyväksi. Kuvassa vasemmalta oikealle: Tuomas Knuutila, Mikko Rahkila, paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Sanna Suhonen ja Paula Lydman. Kuvasta puuttuu Pasi Kipinä.
MLL Tyrnävän yhdistyksen syyskokouksessa 11.10.2023 luovutettiin pronssiset ansiomerkit vapaaehtois- tai luottamushenkilölle tunnustuksena pitkäaikaisesta, vähintään 5 vuotta kestäneestä työstä liiton, sen piirijärjestöjen ja / tai paikallisyhdistysten tai näiden hallinnoimien yhteisöjen hyväksi. Kuvassa vasemmalta paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Sanna Suhonen ja oikealla hallituksen jäsen Maarit Kauppinen.