Tyrnävän yhdistyksellä on pitkät perinteet; yhdistys on perustettu 7.7.1925.

Toimimme vapaaehtoisvoimin tyrnäväläisten lapsiperheiden ja nuorten hyväksi. Toimintaamme kuuluvat perhekahvilat, erilaiset kerhot ja tapahtumat. Lisäksi osallistumme valtakunnallisiin keräyksiin, esim. Hyvä joulumieli- keräys, jonka puitteissa useat vähävaraiset tyrnäväläiset perheet saavat joulun alla lahjakortin.

Yhteistyökumppaneistamme Tyrnävän kunta antaa maksutta tiloja käyttöömme. Tyrnävän Tempaus tukee toimintaamme vuokraamalla tilaa edullisemmin käyttöömme.

Lions Club Tyrnävän kanssa olemme viime vuosina tehneet lukuisissa tapahtumissa yhteistyötä. Perunamarkkinat ovat yksi hyvä esimerkki, Lions Club organisoi tapahtuman ja me toimimme heille ruokala-kahvion pitäjänä tapahtumassa. Myös toisinpäin homma toimii erittäin hyvin, saamme Lionseilta hyvin apuja meidän tapahtumiin, jos tarvetta ilmenee. Esimerkkinä talvitapahtuman liikenteenohjaus, ilman sitä emme pärjäisi.

Tyrnävän Osuuspankki on mukana yhteistyökumppanina tapahtumissamme, esimerkiksi Talvitapahtumassa saamme joka vuosi nauttia Tyrnävän Osuuspankin tarjoamat makkarat ja mehut.  Tyrnävän Mylly on useana vuonna tarjonnut jauhot Wappuhäppeningin munkkeihin ja Muhoksen Grilli on tarjonnut munkin paistorasvat. Metalpower on tukenut toimintaamme lahjoittamalla meille tapahtumatelttaan jykevät painot, pysyy teltta paikoillaan kovemmassakin tuulessa!

Ravintola Pömilä toimittaa kerran viikossa lämpimän ruuan kylän perhekahvilaan kohtuuhintaan.

Yhdistyksemme Kannatusjäsenenä on jo vuosia toiminut Nuohous Kipinä! Suuri kiitos tuesta!

Kannatusjäsen

MLL Tyrnävän yhdistyksen kannatusjäsen. Kiitos tuesta!