Vapaaehtoisia toivotaan mukaan toimintaan!

10.8.2023

Onko sinulla hetki aikaa vapaaehtoistyölle? Haluatko mahdollistaa erilaisia toimintoja ja tapahtumia Tyrnävällä? Yhdistyksemme etsii lisää uusia vapaaehtoisia mukaan toimintaan!

Vapaaehtoisen "tehtävä" on usein helppo esimerkiksi ovien avaaminen, kävijöiden tervehtiminen ja ovien sulkeminen! Tarvitsemme uusia vapaaehtoisia perhekahviloihin, nuorten yökahvilaan, esikkoryhmään ja perheliikuntaan!

Otamme avosylin vastaan kaikki, jotka haluavat tehdä vapaaehtoistyötä yhdistyksessämme. Sinut perehdytetään tai koulutetaan toimintaan ja sinulle on kokeneemman vapaaehtoisen tuki tarjolla. Pyrimme siihen, että vapaaehtoisia olisi aina useampia paikalla. Jos vapaaehtoinen toimii yksin alle 18-vuotiaiden kanssa, tulee rikostaustaote esittää (lisätietoja antaa yhdistyksen VARI-vastaava Katja Knuutila, johon saat yhteyden esimerkiksi yhteydenottolomakkeen kautta).

Vapaaehtoistyötä voi tehdä viikottain, kerran kuukaudessa tai harvemmin. Ihan miten sinulle sopii, myös yksittäiseen tapahtumaan voi osallistua tunnin tai parin verran. Ole rohkeasti yhteydessä meihin, kerromme mielellämme lisää! Tervetuloa vapaaehtoiseksi!