Wappuhäppeninki 29.4 Tyrnävän torilla!

3.4.2023

29.4 klo 9 - 14 on Tyrnävän torilla taas tohinaa!  Yhdistyksemme kojulta tarjoillaan vapaaehtoista maksua vastaan itse tehtyä simaa ja munkkeja. Simaa ja munkkeja voi myös ostaa kotipakettiin - kannattaa olla nopea (viime vuonna munkit vietiin käsistä..). Tuotto käytetään tänä vuonna yö- ja perhekahvilatoimintaan.

Kojulta voi ostaa edullisesti jo perinteisiä vappupalloja. Muistattehan hienon edun, jokainen yhdistyksemme aikuisjäseneksi tapahtumassa liittyvä, saa yhden pienen vappupallon maksutta!

Maksuvälineenä käy käteinen ja kortti.

Leo - leijona piipahtaa alueella ja saattapi olla, että jakaa yrittäjien lahjoittamia karkkejakin?!

Lämmin kiitos yhteistyötahoille: Tyrnävän Yrittäjät, Muhoksen Grilli, Tyrnävän Mylly ja Tyrnävän kunta / Kuulammen koulu!

Tervetuloa viihtymään ja aistimaan wapputunnelmaa!